reklama

poézia na voľné chvíle (výber 2010)

Otvoriť oči mal som chuť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otvoriť oči mal som chuť

popíjať z vína myseľ kuť

lahodiť ústam na duši

kam žiadna noha nemusí

Vkročil som rázne vnútri tma

pocity šťastia stretli ma

kroky som vážil strmhlav dol

 s pocitom vášní padal som

Uchopiť ruku prsty skôr

beznádej vnímať suchých kôr

a potom skrývať v srdci bôl

výčitky mysle on tam bol

_____

Bežím pred sebou, nevedno kam

cesta je kľukatá, obavy mám

cieľom svojim vdýchnem sny

cítim, pocit opojný

Cestou stretám ľudskú tvár

stojí vo tme, má však dar

žiarou svojou bije tmu

neveril som, vošla dnu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V hlave mojej nastal skrat

uvažujem, mám ju rád?

ostať spolu, z cesty zísť

bol to osud, musel prísť

_____

Vo svojom vnútri cítim zlosť

utekám pred sebou, bolesti bolo dosť

vraciam sa v nádeji, v ústrety času

premeniť bezradnosť na kúsok jasu

Osudom skúšaný všetci sme boli

každý z nás pochopil, život tak bolí

zmierenie s nádejou pocítiť smiem

bezradný život prežívať viem

S hrdosťou prekonám každučkú lož

do duše vnára sa, sťa ostrý nôž

prehnité vnútro ostáva v nás

telá sú bez duše, človek má kaz

_____

Stekali kvapky z pohára

ruka už nemala silu

myšlienky na vôkol vynára

naberal žalostnú vinu

Pocitom opojným nechal sa niesť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

predostrel s úsmevom cit

omylom vyvrátil poslednú z ciest

pochopil musel z nej zísť

Vydal sa na cestu bezbrehú

konečno nemalo byť

v diaľavách uchopil predtuchu

musel on naveky žiť

Jozef Horvatovič

Jozef Horvatovič

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súhrn mojich vlôh, nadania, talentu a potenciálu ma robí v určitých sociálnych statusoch a rolách nevypočítateľným.Žijem v súlade s vesmírom, dávam mu priestor na sebarealizáciu.Vnímanie budúcnosti, alebo ako vytvoriť minulosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu